reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
anna cisariková

anna cisariková

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  4x

občan Zeme Zoznam autorových rubrík:  ...ja.....filmíky..SúkromnéNezaradené

reklama

...ja...

Trochu iná atmosféra

anna cisariková

Trochu iná atmosféra

tento text vznikol pred tromi rokmi. venovené ľuďom, ktorí odchádzajú, aj keď ich silno držíme.

  • 25. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 627x
  • 2
Aký má byť vzťah predavač-zákazník?

anna cisariková

Aký má byť vzťah predavač-zákazník?

Nikdy som predavačkou byť nechcela. Žena stojaca hodiny pri pokladni, počúvajúca neustále pípanie kasy, mechanicky zdraviaca-oznamujúca-zdraviaca. Príliš priateľskí zákazníci, nepriateľskí zákazníci, zákazníci vŕtači, zákazníci ignoranti. Žena, ktorá sa nacvičene usmieva (ak vôbec), všetko to znáša pre určitý obnos a možno z istej časti aj preto, že ju tá práca baví.

  • 30. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 317x
  • 25
VLAKY

anna cisariková

VLAKY

Traja páni v rokoch celkom dobre podporovali moju teóriu o supizme ľudí. Dvaja stáli pri oknách na pravej strane vagónu, otvorených ako dvere v prievane, ten tretí na ľavej strane, a svorne vystrkovali tykadlá svojich hláv von, v pravidelných intervaloch. Frekvenciu týchto pohybov im diktovalo vedomie nešťastia, túžba vidieť niečo odlišné od dennodenného stereotypu. Traja seriózni muži sa správali ako dedinské ženy zbiehajúce sa k utopenčaťu, s iskrou v očiach, netrpezlivým úsmevom, traja vlci vetriaci korisť.

  • 30. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 264x
  • 0
snivo

anna cisariková

snivo

rátala hviezdy oblaky a mráčky a s hlavou obrátenou k nebu nezomrela plačky ...alias moje básničky spred troch rokov, pokus druhý...

  • 15. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 561x
  • 0
pol roka môjho života

anna cisariková

pol roka môjho života

dlho som nič nenapísala. jednak som bola trošku znechutená z predvolebných rečí, dôležitejšie ale bolo, že som pracovala na iných veciach. za toho pol roka sa mi stalo toľko vecí, asi ako každému. a možno viac.

  • 15. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 046x
  • 3
reklama
moj matrac

anna cisariková

moj matrac

Predavam matrac a je mi z toho trosku smutno.

  • 22. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 750x
  • 0
Moja troška oleja do ohňa..

anna cisariková

Moja troška oleja do ohňa..

Neviem ako vyzerala vaša sexuálna výchova, ale u nás spočívala v monológu gynekologičky či psychológa, trápnom tichu narušenom len niekoľkými otázkami ako sa dajú zväčšiť prsia či koľko menštruácií ešte môže dievča v tehotenstve mať (čo bol mimochodom jasný znak, že naša sexuálna výchova prišla neskoro). Dostali sme vložky, tampóny, kondómy a bolo. Sledujem blog najmä v tých citlivých, často sa opakujúcich bodoch – interrupcie, antikoncepcia, ... veci, prvorado sa týkajúce žien, ale odporujúc logike, najviac ich riešia muži. Akoby ich ženy už mali vnútorne vyriešené... V tom prípade koho sa snažia diskutujúci o svojej pravde presvedčiť? Nechcela som sa k tejto téme vyjadrovať a je mi jasné, že si zožnem nepríjemné komentáre, ale rozhodla som sa sformulovať svoj názor.

  • 26. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 322x
  • 62
Kačička ľavičiarka

anna cisariková

Kačička ľavičiarka

Minizamyslenie nad tým, ako existuje priama cesta od batoliat k politickým stranám, prečo je snowboarding fasa a ako som si splnila veľký detský sen (a to presne v opačnom poradí).

  • 14. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 945x
  • 6
Milujem Ťa.. a dnes Ti to aj poviem

anna cisariková

Milujem Ťa.. a dnes Ti to aj poviem

Ako sa blíži Valentín človek má pocit, že láska je všade a nejako ho to tlačí zapojiť sa do toho humbuku okolo. Z výkladov sa rumenejú srdiečka, hypermarkety nás bombardujú jedinečnými akciami na červené servítky, gýčovité sviečky a sladkosti a aj tu na blogu sa „zvalentinieva“ – tematika lásky sa vyskytuje s intenzitou inokedy nevídanou. A už to sadá aj na mňa...:-)

  • 10. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 009x
  • 12
trošku menej viazaných slov...

anna cisariková

trošku menej viazaných slov...

Fénix volajú ho fénix a vraj vstáva z popola a vraj láska má tiež tú schopnosť ? náš fénix je už dávno rozviaty

  • 19. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 640x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu