reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
anna cisariková

anna cisariková

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  4x

občan Zeme Zoznam autorových rubrík:  ...ja.....filmíky..SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Pocta vianočným stromčekom

anna cisariková

Pocta vianočným stromčekom

Hoci Vianoce sú už dávno za nami, u nás je ozdobený stromček súčasťou domácnosti vždy ešte aspoň mesiac. A dnes – dnes hrdinsky padol. Urobil však veľa radosti.

  • 27. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 863x
  • 0
Kanadská príroda

anna cisariková

Kanadská príroda

Najkrajšia časť Kanady je určite jej príroda..

  • 22. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 608x
  • 7
Už dosť - promiskuita

anna cisariková

Už dosť - promiskuita

Už mám plné zuby tých článkov, ktoré mi vtĺkajú do hlavy, že mužská promiskuita alebo aspoň chuť na ňu je úplne normálna a ako takú by sme ju mohli tolerovať trošku viac než ženskú.

  • 22. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 326x
  • 87
Kanadskí ľudia

anna cisariková

Kanadskí ľudia

Kanadskí ľudia a ich kultúra.. Kanada je naozaj multikultúrna a stretnúť tu môžete hocikoho. Svoje korene si ale váži. Chcela by som vám ukázať malý fotoprierez toho, čo sme videli a ako sme to vnímali..Foto v perexe je stretnutie všetkých národov pri Niagarských vodopádoch.. Tie lákajú bez rozdielu..

  • 22. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 491x
  • 0
Kanadské mestá

anna cisariková

Kanadské mestá

Sedím za oknom a je mi zima, lebo kúrim plynom a ten je drahý, tak sa šetrí. Pri pohľade von mrazí ešte viac - sneží a je na mňa až prílis hlboko pod nulou. Spomínam na leto - na nádherné leto v Kanade, kde bývalo tridsať stupňov a vražedná humidita, ale napriek tomu to bolo najkrajšie leto v mojom živote.. Chcela by som sa s vami podeliť o časť mojich spomienok - dnes o spomienku na kanadské mestá.

  • 21. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 416x
  • 6
reklama
Degu čílsky – osmák degu

anna cisariková

Degu čílsky – osmák degu

Ľudia, ktorí nechovajú hlodavce pre pôžitok svojich plazivých miláčikov už zrejme toto meno zaregistrovali. Had, postavený zoči voči degu by asi rozmýšľal dlhšie ako zvyčajne.

  • 18. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 12 558x
  • 4
mesiacu

anna cisariková

mesiacu

tam niekde sa obloha dotýka zeme tam klesám každým dňom.

  • 16. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 636x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu