reklama

snivo

rátala hviezdy oblaky a mráčky a s hlavou obrátenou k nebu nezomrela plačky ...alias moje básničky spred troch rokov, pokus druhý...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

samotaja cítim Ťa hoci nie si môjzapaľujem sa bezvýsledneako jabloň planá vkladám do plodov horkosť osamelých ránsiahnuť nemôžemsmädná vo vode hladná v sadetúžim darovať savyjednávam s bohmi ponúkam zmluvu diablompre chvíľu šťastia pre chvíľu naplneniaprchavý pocit aspoňoltár mám na ňom zapálim dnes sviecu zaspre neskutočný senpre chvíľu vo vetrezlatej rybkepriala by som si, aby si ma raz uvidelstáť za Tebou v zrkadleotočíš sa a nebudeš sámpriala by som si, aby raz v kúpeľni zostala Tvoja vôňateplé sivo v popolníkudva páry topánoknajviac však ( tretie a posledné prianie ), aby s úderom polnoci ma prebudil Tvoj výkrik zo snaa pot na Tvojom čele by sa leskol v mojom svetlea svetlo by zhaslosusediaje tu jeden mužbýva blízko, dvere hneď vedľaneskoro v noci mi šepká cez steny šialené vecimusím od neho prečstretávam ho ránodivý pohľad ma sleduje stálenikomu to nehovoríma nebojím sa neskoro v noci vždy cítim jeho dlane na druhej strane stienale musím chcieť prečzatvára dvere, keď otváramnikdy s priateľmi, nikdy s úsmevomdni nie sú jeho a on im nepatría ja musím prečlebo jeho melódie v tme budia moje zmyslymoje všetkochcem byť stenouprirodzený vývinnezúfaj že si sámči viac Ťa trápi problém sexuálny?láska prídea miesto gumovej pannyželezná

anna cisariková

anna cisariková

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  4x

občan Zeme Zoznam autorových rubrík:  ...ja.....filmíky..SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu